... koła na początku wyglądały tak:
jak na 44lata nie wyglądały strasznie, niemniej jednak było widać na nich ząb czasu, wżery na aluminium, brud, a także ślady po fachowym zdejmowaniu opony śrubokrętem,
Potem zdjęte zostały opony, ale nie śrubokrętami ... :)
Potem zdjęte szprychy, tzn rozszprychowane.
Bębny zostały wyszkiełkowane:
Widać, a w zasadzie nie widać żadnego progu (zużycia) na wewnętrznej bierzni hamulców - potwierdza to oryginalny przebieg 9000km,
Obręcze odzyskały fabryczny wygląd kosztem kilku długich zimowych wieczorów. Pozbyłem się z nich przede wszystkim pamiątek po mechanikach z przeszłości. Mam nadzieję że już nikt nigdy nie będzie zdejmował z nich opon śrubokrętem. Felgi nie były polerowane na lustro, został na nich oryginalny satynowy półmat (efekt nadany szorstką stroną gąbki zmywaka kuchennego)
Wszyskie elementy układanki czekają na złożenie w całość.
....i zaczęło się składanie....
...najpierw jedno ....
Potem drugie
Teraz koła czekają na nowe łożyska i na centrowanie.
witam,
OdpowiedzUsuńcholernia podoba mi sie to co Pan wyczynia z tym sprzętem - mam małe pytanko a propos powyzszego - czy po szkiełkowaniu bębnów bądź czegokolwiek innego z aluminium zabezpiecza je Pan jakoś później przed utlenianiem???
W sumie ja nigdy motocyklem nie jeździłam więc nie mam nawet doświadczenia w jego prowadzaniu. Za to bardzo chętnie jeżdżę samochodem i tutaj uważam, że warto jeździć również bezpiecznie. Także zachęcam każdego do zapisania kontaktu do pomocy drogowej http://www.pomocdrogowapoznan.pl/ gdyż nigdy nie mamy pewności kiedy może nam się ona przydać.
OdpowiedzUsuńNie ma nic bardziej frustrującego niż awaria samochodu w trakcie podróży. Na szczęście Holowanie i Poznań może Ci pomóc. Ich usługi pomocy drogowej obejmują holowanie, naprawy drobnych usterek i wiele więcej. Jeśli potrzebujesz wsparcia na drodze, odwiedź https://holowanie.i-poznan.pl/ i skorzystaj z ich profesjonalnych usług.
OdpowiedzUsuń