Historia zaczeła się od kół..... właściciel przyszedł i zmolestował nas by zrobić koła....potem chciał żeby zrobić cały motor, na szczęście udało się oddać robotę znajomemu lakiernikowi. Ten motor pomalował i częściowo złożył, co było problematyczne oddał nam, byśmy to ogarneli wszystko do kupy....linki instalację śruby...itp.
Nie znam się na ruskich boxerach, jaki przyjechał, to co przyniósł właściciel do zamontowania, taki wyjechał. A jakie fanty są najcenniejsze? Motocykl ma cieszyć wyglądem i jazdą właściciela, takie było założenie.
Z naszej strony remont był mechaniki, silnik, skrzynia dyfer. patrz pierwszy komentarz. Wizualna strona to wynik lakiernika i właściciela. Myśmy to wszystko tylko ogarnęli w całość. Zbiornik od BMW Sahara jeździł w emce w Rosji, ale że to rzadki fant to trzeba było reanimować i przywrócić do oryginału.
Ten motor prezentuje się fantastycznie! Jestem jednakże pewien, że miałbym ogromny problem, żeby nad nim zapanować. Ten model jest okazały (jego rozmiary są duże, podejrzewam, że waga również). Czy mógłbyś napisać specyfikację tego motoru?
A temu coś dolega czy wpadł tylko na sesję zdjęciową?
OdpowiedzUsuńHistoria zaczeła się od kół..... właściciel przyszedł i zmolestował nas by zrobić koła....potem chciał żeby zrobić cały motor, na szczęście udało się oddać robotę znajomemu lakiernikowi. Ten motor pomalował i częściowo złożył, co było problematyczne oddał nam, byśmy to ogarneli wszystko do kupy....linki instalację śruby...itp.
UsuńPiękna robota, motocykl świetnie wpasowuje się w te szarówkę polskiej pogody :)
OdpowiedzUsuńTen motocykl to miszmasz radzieckich boxerów. Do Irbita mu niestety daleko najcenniejszych fantów brak.
OdpowiedzUsuńNie znam się na ruskich boxerach, jaki przyjechał, to co przyniósł właściciel do zamontowania, taki wyjechał. A jakie fanty są najcenniejsze?
UsuńMotocykl ma cieszyć wyglądem i jazdą właściciela, takie było założenie.
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńI to jest sprzęt!
OdpowiedzUsuńJest szansa na opis remontu? Ta eMko-sahara to wynik zamierzony?
OdpowiedzUsuńZ naszej strony remont był mechaniki, silnik, skrzynia dyfer. patrz pierwszy komentarz. Wizualna strona to wynik lakiernika i właściciela. Myśmy to wszystko tylko ogarnęli w całość.
UsuńZbiornik od BMW Sahara jeździł w emce w Rosji, ale że to rzadki fant to trzeba było reanimować i przywrócić do oryginału.
A z ciekawości podpytam jak wyglądał remont głowic? jakie zawory-średnice, prowadnice-materiał, gniazda?
OdpowiedzUsuń:)
OdpowiedzUsuńTen motor prezentuje się fantastycznie! Jestem jednakże pewien, że miałbym ogromny problem, żeby nad nim zapanować. Ten model jest okazały (jego rozmiary są duże, podejrzewam, że waga również). Czy mógłbyś napisać specyfikację tego motoru?
OdpowiedzUsuńMoim zdaniem moto prezentuje się jak trzeba
OdpowiedzUsuń