R60 to chyba pierwsza, było parę r60/2: ta ma inną ramę, inne tłumiki, rury wydechowe (bezszwowe, nie do dostania), licznik, gaźniki, obręcze kół, filtr powietrza, przełożenie w dyfrze, stopka centralna ... ten egzemplarz jest bardzo ładnie zrobiony, i widać, że to R60. Dodatkowo ma Hella szperacz i kierunkowskazy, no i Raucha. Nawet emblematy są oryginalne i prawidłowe, co jest rzadkością. Siedzenie jest mega wygodne, ale trzeba się do niego przyzwyczaić, bo lubi na większym garbie "wysadzić" kierowcę.
Fajnie, że rośnie grono gentlmenów na motocyklach. Właścicielowi gratuluję, i życzę miłej i bezpiecznej jazdy.
R60 to chyba pierwsza, było parę r60/2: ta ma inną ramę, inne tłumiki, rury wydechowe (bezszwowe, nie do dostania), licznik, gaźniki, obręcze kół, filtr powietrza, przełożenie w dyfrze, stopka centralna ... ten egzemplarz jest bardzo ładnie zrobiony, i widać, że to R60. Dodatkowo ma Hella szperacz i kierunkowskazy, no i Raucha. Nawet emblematy są oryginalne i prawidłowe, co jest rzadkością. Siedzenie jest mega wygodne, ale trzeba się do niego przyzwyczaić, bo lubi na większym garbie "wysadzić" kierowcę.
OdpowiedzUsuńFajnie, że rośnie grono gentlmenów na motocyklach. Właścicielowi gratuluję, i życzę miłej i bezpiecznej jazdy.
Filmiki, pls:)
Motor wygląda świetnie! Był poddany jakiejś renowacji? Czy może udało się takiego upolować? No i jak wrażenia z jazdy? :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,
Marcin
Nie jestem fanką motocykli, a tym bardziej motoryzacji, ale ten motor jest przepiękny! Nie sądziłam, może być coś ładniejszego niż Harleye.
OdpowiedzUsuńTen jest tylko ładny. Piękne to są BMW z lat 50-tych, typu R51/3, R67 itp. ale fakt, i temu niczego nie brakuje:)
OdpowiedzUsuńUwielbiamy dawne motory. Ten model bardzo do nas przemawia. Klasyka w czystej formie :).
OdpowiedzUsuńZakochałam się w tym motorze. Mój dziadek miał kolekcje motorów, ale niestety przyszły ciężkie czasy i musiał je sprzedać :(
OdpowiedzUsuń