Pomimo regenerowania oryginalnego iskrownika postanowiłem zalicytować jeszcze jeden, jak to mówi mój znajomy - "do plecaka". Udało mi się wylicytować na Ebayu za 35Euro następne 25 "zjadła" przesyłka. Pomimo stosunkowo prostej budowy nowy iskrownik posłuży jako wzór do regeneracji oryginalnego iskrownika. Być może jeśli dwa będą sprawne jeden trafi na Ebay.fr. Dlaczego na ebay.fr? A komu w Polsce poza mną potrzebny byłby iskrownik MOREL?
PS. Pomimo takiego samego typu magneta G1, zauważam pewne różnice.
- oryginalny iskrownik regulowany jest na 4 śrubach - nowy tylko na 2
- w oryginalnym iskrowniku sprężyna powodowała większe opóźnienie zapłonu w nowym zwiększa wyprzedzenie zapłonu
- inna jest konstrukcja przerywacza zapłonu
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz