nie wyszło najlepiej.....
Pomimo że wyznaję zasadę że im lepiej przygotowane detale do wysyłki do różnych warsztatów tym mniejsze rozczarowanie przy odbiorze..... tym razem nie bardzo sie sprawdziło. Przygotowałem elementy nawet lepiej niż zwykle, Wyszczotkowałem z rdzy i brudu, umyłem powiązałem drutem elementy żeby nic się nie zgubiło i wysłałem do cynkowania. Przy odbiorze trochę się rozczarowałem, bo cały wsad jest praktycznie do poprawy. Na większości elementów jest rdzawy nalot, wżery itd.... Nie wiem czego to jest wina czy mocno skorodowanych z wżerami elementów czy ktoś się nie przyłożył w cynkowni....
W takim stanie elementy nie nadają się do zamontowania.
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz