sobota, 15 marca 2014

Zundapp Ks601EL - gaźniki

Czekając na części zabrałem się za gaźniki chcąc dokładniej poznać ich stan.
Generalnie ich stan jest  ciężki, a w szczególności prawego gaźnika. To z niego wyjęcie przepustnicy zajęło mi kilka godzin. Przepustnice są tak delikatne że każde dotknięcie śrubokrętem w celu podważenia, zostawia trwały ślad. Niemniej jednak udało się.
Dalsze rozbieranie pozwoliło oddzielić dysze od korpusu. Korpusy najpierw wyszkiełkuję a następnie wszystko trafi do myjki ultradźwiękowej.
Ciekawostką jest różny kształt wkręta składu mieszanki dla lewego i prawego gaźnika. Żadan z nich  nie wyglada na nieoryginalny, zrobiłem zdjęcia razem z oznaczeniem gaźnika żeby przy montażu nie zastanawiać się który wkręt gdzie był. Lewy gaźnik ma oznaczenie 3 a prawy 4. Warto walczyć o te gaźniki gdyż koszt używanych gaźników to wydatek 800 dolarów.

Prawy gaźnik po zdjęciu z motocykla - korozja że nie widać przepustnicy.

 
 .../3 - lewy
 .../4 - prawy
 widok we wnęrze komory pływakowej


 gardziel prawego gażnika - widać korozję aluminium
 dysza....
 rurka rozpylacza....



 pływak .....
....to był pływak

2 komentarze:

  1. Jak uda Ci się regeneracja tych gaźników i będą w pełni sprawne, to będzie cud :D
    R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pływaki będą nowe, dysze i przepustnice też? Ciekaw jestem ile z oryginału w nich zostanie?
      R

      Usuń