wtorek, 21 lutego 2017

BMW R12 - krótki epizod VIII

oryginalna 77 letnia guma kupisy biegów była trochę wyłysiała....

oryginalna 77 letnia guma kupisy biegów była trochę wyłysiała....

...miała być wymieniona na współczesną replikę.....ale postanowiłem że skoro i tak ma być w śmietniku to nie ma nic do stracenia....

kilka ruchów pilnikiem i zaczął wracać fabryczny wygląd

kilka godzin piłowania, głaskania, grawerowania, a na koniec szkiełkowanie, i kulisa nadaje się do założenia....

a tak wyglądała jak zaczynaliśmy....

10 komentarzy:

  1. 8 na 10 by tą gumę wymieniło zostawiając tylko oryginalne mocowanie. Szczena mi opadła ... lesnikr35

    OdpowiedzUsuń
  2. 9,9 na 10 by tę gumę wymieniło... Zastanawiam się, kto teraz uwierzy, że to jest oryginał??? Za dobrze wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za słowa uznania....., Takie właśnie jest MC, na przekór wszystkim, z próżną satysfakcją zamieszczałem te zdjęcia..
    Brawa nie należą się tylko mnie....ja tylko podsunąłem pomysł, zacząłem na próbę, z ciekawości, ale za efekt końcowy odpowiedzialny jest inny członek zespołu MC, jemu należą się brawa, BRAWO
    Brawa za cierpliwość, brawa za wykonanie, brawo za chęci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę klasa, efekt końcowy powala.
      Może MC lub ktoś inny orientuje się jak się zachowuje wyszkiełkowana stal - jak np. w tym przypadku metalowa część kulisy zmiany biegów. CHodzi mi czy szkiełkowanie zapewnia jakąś ochronę antykorozyjną? Wiadomo, że wszystko zależy od użytkowania motocykla ale pytam, ponieważ chciałbym wyszkiełkować kulisę w moim R35.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Szkielkowanie nie zapewnia ZADNEJ ochrony antykorozyjnej.

      Usuń
  4. Bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile roboczogodzin trzeba bylo poswiecic na doprowadzenie tej gumy do takiego stanu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń