przeróbka wału na panewki i zastosowanie nowej wydajniejszej pompy oleju wiąże się z koniecznością powiększenia natrysku oleju na wał korbowy. otwór wykanay jest pod ściśle określonym kątem, tak żeby strumień oleju trafiał w określone miejsce na wale.
dla porównania wielkości wierteł położyłem igłę. złamanie któego kolwiek wiertła przy wierceniu kanału olejowego to byłaby TRAGEDIA.... ale tym razem się udało.
wszystkie gwinty przed wkręceniem szpilek zostały przekalibrowane gwintownikiem..
by na nowo ocynkowane elementy wkręcały się bez oporów
szpilki już na swoim miejscu
obowiązkowy zestaw do przeróbki filtra oleju
"loktajt" - wiadomo po co
tak wyglądało wnętrze silnika po zdjęciu miski olejowej
a tak wygląda teraz - przed założeniem miski
miska już na swoim miejscu
widok na elementy zawiaszenia silnika
po lewej nowe po prawej stare tulejki - musiałem je dorobić bo oryginalne nie pasują wizualnie do wyglądu całości
nowe gumy zawieszenia silnika...
i nowe tulejki już na swoim miejscu.
nie mogłem się powstrzymać żeby choć na chwilę nie wrzucić cylindra - faaajnie się zapowiada.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz