Pozytywny wynik testu magistrali olejowej to zielone światło na dalszy montaż. I tak zamontowałem podgrzany pierścień przedniego łożyska na wał. Następnie wcisnąłem na prasie tylne łożysko (NACHI Japan) w obsadę. zamontowałem obsadę pierścienia uszczelniającego.
Tak zmontowankomplet założyłem na wał i zablokowałem dzielonym pierścieniem zabezpieczającym, Dopiero w tak zmontowany komplet mogłem wcisnąć pierścień uszczelniający.
Włożyłem wał z tylnym łożyskiem i wcisnąłem do korpusu. Powiem tylko że wał podparty na 2 łożyskach obraca się BAAARDZO lekko. Bajecznie lekko wręcz bez żadnych oporów.
Muszę jeszcze zakręcić nakrętki na obsadzie łożyska, ale nie mogłem się posztrzymać żeby nie założyć na chwilę - nowo wycynkowanego koła zamachowego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz