Standardowo piasty zostały wyszkiełkowane, bębny przetoczone, szczęki hamulcowe na nowo oklejone okładzinami a wszystkie duperele na nowo wycynkowane. Do kół założyłem "kołpaki" których renowację kiedyś opisywałem. Jednak po lakierowaniu mają odrobinę większą średnicę i nie chcą wskoczyć w zaniżenie w piaście. Rozwiązań na to jest kilka od usunięcia farby i zaklepania na mniejszą średnicę kołpaka tak by po malowaniu swobodnie wchodził w swoje miejsce, po powiększenie po 1mm na stronę zaniżenia w bębnie. Zastanowię się nad tym, która metoda jest właściwsza i mniej inwazyjna.
Widok pod kołpakiem
Logo WEINMANN'a potwierdzające oryginalność obręczy
Z założonym kołpakiem
Nakrętka nosi ślady po mechaniku kowalu. Trzeba będzie zaspawać i wywiercić nowe ładniejsze
Koło w całej okazałości
Obręcze posiadają charakterystyczne dla BMW 5 przetłoczeń, zapobiegające spadnięciu opony kiedy złapiemy gumę.
Obręcze posiadają charakterystyczne dla BMW 5 przetłoczeń, zapobiegające spadnięciu opony kiedy złapiemy gumę.
Wyszkiełkowany bęben i nowo ocynkowane duperele
Widok od strony szczęk
Koła w całej okazałości
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz