RS - Renn Sport?
widok ogólny na 2 wałki. silniki od BMW R5, R51, miały po jednym wałku dla każdego cylindra.
seria i RS
po lewej seria, po prawej RS, widać różnice w zarysie, tylko dlaczego wznios RS jest o 0.3 niższy???
Ponieważ widzę że R51 ze skrzyń nie jest kompletny, a w kolekcji jest już jedno R51, to w mojej głowie powstał pomysł, który potem przerodził się w "myśl natrętną". Ten pomysł to zbudowanie BMW R51RS rennmaschine.....czyli wyścigówka w stylu lat 50.... Będzie to bardzo fajny projekt oparty na dwuwałkowym silniku, muskularnych głowicach, i suwakowej ramie..... oraz aluminiowym zbiorniku paliwa Lugauer'a - reszta to dowolność budowniczego..... Może stworzę do niego aluminiowe błotniki i nadwozie.....zobaczymy... narazie projekt kiełkuje w mojej głowie...
Najbliższa wyscigówka w pracowni MC to BMW R69S.... właściciel chce na niej przekroszyć 200km/h..... postaram się mu w tym pomóc.....
Zarys sportowych krzywek od silnika r69S wygląda tak jak poniżej. Widać podobieństwo zarysu do wałków oznaczonych RS
Zapraszam na ciekawego Bloga poświęconego R51Rs jakiego znalazłem w sieci
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz