W sobotę wydawało mi się że zabrakło mi pół godziny na dokończenie ramy. Dziś jeszcze poświęciłem jej 7 roboczogodzin. Najpierw szczepiłem rurkę do ramy, założyłem stopki, sprawdziłem jak się obracają. Następnie założyłem ograniczniki stopek i znów przymiarka, szczepianie mierzenie - zdjęcie stopek i obspawanie ich i znów przymiarka. Wydawało mi się że jeszcze tylko wywiercić otwory w podstawie akumulatora i przyspawać ją do ramy. A to jeszcze kosmetyka jakiegoś wżera i kolejna godzina za godziną. Ale udało się jutro rama jedzie do piaskowania. Wydaje mi się że powinno być całkiem nieźle w porównaniu ze stanem wyjściowym. jaki zastałem. Uznałem że resztka wżetów które jeszcze zostały powinna zginąć w procesie piaskowania, jeszcze inna przy podkładowaniu, a jeszcze inna przy lakierowaniu. Te które pozostaną - będą nadawać naturalnej patyny motocyklowi.
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz