Dziś miałem zawieźć "blacharkę" do lakierni. Odebrałem elementy z piaskowania od Pani Walendzik z ul. Sejneńskiej - jak zawsze profesjonalna usługa i obsługa (dzięki Tomek). Jednak ani rama ani elementy blacharskie nie dotarły do lakiernika. Wciąż nie podoba mi się wizualny stan ramy. Postanowiłem nawet założyć do ramy silnik i skrzynię żeby upewnić się co będzie widoczne a co nie. Doszedłem do wniosku że wymienię jeszcze skorodowane wzmocnienia ramy pod mocowaniem wahacza. Wypiaskowanie odkryło także mroczną przeszłość motocykla. Błotnik posiada pogniecione miejsca, które wcześniej przykrywała szpachla, mój "planishing hammer bedzie miał zajęcie. Także najbliższe plany to wymiana wzmocnień węzłów ramy i prostowane przedniego błotnika. Myślę że naprawiana (spawana) dźwigienka może mieć związek z uszkodzeniami blacharki. Wcześniej zaobserwowałem że pod prawą głowicą jest uszczelka niekoniecznie oryginalna. Wizyta u lakiernika musi kilka dni poczekać.
Ilość otworów conajmniej 2x za duża tylko które są prawidłowe?
Widok na uszkodzenia górnej części błotnika
Pospawana dźwigienka zaworowa !!!
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
Nie ma sprawy. Dzięki za reklamę firmy i polecamy się na przyszłość. A dla mnie prywatnie sprawia to satysfakcje że w niewielkim co prawda stopniu przyczyniam się w realizacji takiego zacnego projektu jak renowacja tego Zundappa.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Tomek