W przednim zawieszeniu miałem wymienić tylko gumy....jednak przez porwane harmonijki widziałem że chrom na lagach jest pozacierany i nie skończy się tylko na wymianie gum.Dzisiaj przyjrzałem się dogłębnie anatomii lag i widzę że większość części będzie musiała zostać wykonana na nowo... Nie do końca wiem oco chodzi ponieważ na jednej ladze jest chrom a na drugiej już go nie ma..... wygląda jakby lagi były nie od tego samego kompletu... jeden tłumik olejowy jest dogłębnie skorodowany i będzie musiał zostać dorobiony nowy. Tak samo tulejki ślizgowe i uszczelniacze...
cały zawieszeniowy bałagan
jedna laga wytarta a druga zatarta
tulejka za ciasna to zeszlifujemy ją kątówką....
cylinder idzie bezapelacyjnie do wymiany
tłoczki tak samo
prowadnice tłumienia hydraulicznego, też wykonam jako nowe
korozja dyskwalifikuje je do dalszej eksploatacji...cdn
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz