....regulacji okazał się punkt zapłonu....
To nie koniec "przygód" związanych z układem zapłonowym KS'a. Dziś po pokonaniu poprzedniej niespodzianki odkryłem następną.... krzywka na regulatorze odśrodkowym BMW, ma inną charakterystykę kątową i zakres regulacji nie wystarcza do ustawienia zapłonu... Wg moich wyliczeń przerywacz powinien być w takiej pozycji jak na zdjęciu. Widać na nim fasolkę zakresu regulacji i gwint w obudowie prądnicy....gwint powinien być w fasolce.... Tak mnie ta cała sytuacja z elektryką osłabiła że przyplątało się do mnie jakieś przeziębienie.....muszę chyba zrobić sobie jakąś kurację, albo odpoczynek z okładem z młodych PierSi.
Nic to. Powtarzam za małą dziewczynką NIE-POD_DA-JĘ-SIĘ.... Mam w głowie jakieś rozwiązanie tego problemu....tylko muszę szybko dojść do siebie, bo nie wiadomo ile czeka jeszcze takich niespodzianek.....
Ku pokrzepieniu wzbogaciłem dzis warsztacik w dwie przydatne rzeczy: Lampa stroboskopowa.... i komplet kluczy hakowych.
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńWitam.Z zaciekawieniem czytam Pańskiego bloga i zawsze ma Pan jakieś rozwiązanie.
OdpowiedzUsuńStaram się odnowić w sumie młody motorower Dantom z silnikiem Zundapp-a, chyba ostatni Polski produkt,ale nie mam pojęcia jak odnowić przełączniki z kierownicy, bo słońce i użytkownicy zrobili swoje.Dodaje dwa zdjęcia.Czy może mi Pan jakoś podpowiedzieć co z tym zrobić?
Z góry bardzo dziękuję.
https://flic.kr/p/oSGQT9
https://flic.kr/p/pPyo3x
pierwsza metoda to proponuję "napoić" wysuszony plastik środkiem do nabłyszczania kokpitu np PLAK. Spryskać na grubo i pozostawić na kilka dni do wchłonięcia, czynność powtórzyć kilkakrotnie. Ta metoda potrafi czynić cuda. Oznaczenia wyglądają na wystające, po tej kuracji trzeba je oddtłuścić i delikatnie namalować. polecam malowanie gąbką lub wykałaczką.
OdpowiedzUsuńMalować można tez przed natłuszczaniem.
Druga metoda to pomalowanie tych przełączników czarną matową farbą w sprayu. Ja najlepiej lubię używać żaroodpornego lakieru do tłumików. Jest bardzo uniwersalny i ma fajny matowy kolor. Malować trzeba cienkimi "suchymi" warstwami. oznaczenia gąbeczką lub wykałaczką, a jeśli są nie wystające to trzeba zamówić w agencji reklamowej szablony samoprzylepne z wyciętymi oznaczeniami i je namalować.
czekam na zdjęcia efektów po renowacji.
Bardzo dziękuję za odzew.Na pewno załączę zdjęcia już "po"
OdpowiedzUsuńDziękuję i pozdrawiam.
Niestety ale o sposobie z plakiem przeczytałem za późno i ostatecznie obudowa została pomalowana.Przyciski czyściłem na papierze ściernym 1500, potem 2000 i na końcu wypolerowałem pastą polerską.Najgorzej było ze znaczkami.
OdpowiedzUsuńPowiem szczerze że mnie to przerosło.Co prawda znaczki wystają ponad powierzchnię, ale na tyle mało że przy próbie malowania przez przykładania kawałka twardej i grubej gumy, pomalowane było wszystko.
Po kombinacjach jakoś się to udało, ale nie jestem z tego zadowolony.Niestety lepiej na pewno nie zrobię, więc tak już zostaje.
Tak to się teraz prezentuje:
https://flic.kr/p/pkPdCB
https://flic.kr/p/q11iFY