Zupełnie odwrotnie niż w przypadku MZ Trophy tabliczka jako pierwsza powędrowała na świeżo pomalowaną ramę. To ona rozpoczęła dzieło tworzenia....
Musiałem ją zamontować ponieważ potem będzie to niemożliwe. Po zamontowaniu dodatkowego amortyzatora montowanego do górnej półki nie będzie miejsca na zanitowanie tabliczki. Zdjęcia nie oddają prawdziwego efektu, ale jakość chromu w połączeniu z polerowanym aluminium półek daje powalający efekt...
Tak samo połączenie nowego chromu i nowych gum.
Po tabliczce zamontowałem podstawkę centralną. Dorabiana rurka ramy była spasowana na ciasno dlatego musiałem usunąć farbę zarówno z ramy jak i ze współpracujących powierzchni podstawki. Podstawka obraca się bez luzu i bez zacięć, motocykl będzie stał stabilnie.
Pomimo że miałem w planie włożyć napęd do ramy, to najpierw muszę poskręcać wszystkie elementy podwozia. Po włożeniu napędu będzie to mocno utrudnione. Żeby wszystko poskręcać muszę dokupić nietypowe śruby stożkowe których nie posiadam w swoim dość bogatym zasobniku. Oryginalne śruby były bardzo skorodowane nie nadają się do montażu.
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz