czwartek, 25 września 2014

Zündapp KS601 - takie tam

Dziś odebrałem resztę części od lakiernika. Powiem że w przeciwieństwie do poprzedniego ( Waldemar a Daniluk  a) nowy  - spisał się wyśmienicie.
Dzięki temu mogłem założyć nowe gumy na podnóżki i dolne szklanki do  półki zawieszenia.




Jednak półki zawieszenia miały niedopolerowane zakamarki z którymi poradziłem sobie za pomocą "dremela" z filcowym krążkiem. Co prawda "zielona" pasta polerska nie chciała radzić zbyt dobrze, Wtedy przypomniałem sobie o jeszcze jednej paście. Wyciągnąłem z szuflady  rewelacyjną pastę Autosol. BARDZO DOBRZE nadaje się do ostatecznego polerowania. Oprócz zakamarków postanowiłem jeszcze raz przepolerować całość Autosolem.

Myślę że, efekt jest taki że nawet najwybredniejszy klient powinien być zadowolony. Jutro będę miał łożyska stożkowe, dzięki którym będę mógł złożyć przednie zawieszenie do ramy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz