piątek, 26 września 2014

Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)

Dziś przyjechały łożyska stożkowe do główki ramy. Pomimo że oryginalnie były łożyska kulkowe to przewaga stożków jest oczywista. Zastosowałem łożyska stożkowe w rozmiarze łożysk oryginalnych, także "przeróbka" jest jak najbardziej odwracalna.


Dzięki łożyskom mogłem zmontować przód. Wymieniłem stwardniałe uszczelniacze jednowargowe na współczesne ich odpowiedniki dwuwargowe. Obydwie lagi zalałem nowym olejem po 150ml każda.
Tak przygotowane lagi mogłem zamontować do motocykla.

Wyszkiełkowałem także wewnętrzną część pokrętła amortyzatora ciernego, jednak satynowa powierzchnia nie pasuje do polerowanego otoczenia, będą musiał jutro to poprawić.

Ale motocykl zapowiada się nadwyraz smakowicie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz