Dziś przyjechały łożyska stożkowe do główki ramy. Pomimo że oryginalnie były łożyska kulkowe to przewaga stożków jest oczywista. Zastosowałem łożyska stożkowe w rozmiarze łożysk oryginalnych, także "przeróbka" jest jak najbardziej odwracalna.
Dzięki łożyskom mogłem zmontować przód. Wymieniłem stwardniałe uszczelniacze jednowargowe na współczesne ich odpowiedniki dwuwargowe. Obydwie lagi zalałem nowym olejem po 150ml każda.
Tak przygotowane lagi mogłem zamontować do motocykla.
Wyszkiełkowałem także wewnętrzną część pokrętła amortyzatora ciernego, jednak satynowa powierzchnia nie pasuje do polerowanego otoczenia, będą musiał jutro to poprawić.
Ale motocykl zapowiada się nadwyraz smakowicie
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz