....zżerała mnie zobaczyć co jest w skrzyni biegów w środku. Tak, tak wiem co może być w środku skrzyni biegów....koła zębate, wodziki i przesówki. Ale ciekawość moja była pod innym kątem. Chciałem zobaczyć czy wnętrze skrzyni kryje w sobie jakieś niespodzianki. Całość podgrzałem, by lżej się oddzieliło. Otworzyłem i się pozytywnie rozczarowałem - wnętrze skrzyni wygląda całkiem przyzwoicie.
Zdjąłem też z półki błotniki. Mają na sobie tyle dziur co w Moskwie rakiet. Trzeba te niepotrzebne otwory pozaspawywać. Jednak po chwili zastanowienia doszedłem do wniosku że trzeba go najpierw wypiaskować, także jutro piaskowanie i może jakieś spawanie.....
Stopka centralna też nie zapewniała stabilnego podparcia. Po pierwsze jest wygięta, po drugie ma luzy na mocowaniu do ramy które trzeba zlikwidować
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz