Dziś udało mi się założyć na gotowo felerne kółko rozrządu. Dzięki temu mogłem zamontować kątomierz i ustawić GMP.
Kupiłem też dzisiaj nierdzewne śruby z łbem soczewkowym. Wypolerowałem je i przykręciłem nimi tylny błotnik - wygląda to bardzo estetycznie.
Zamontowałem też osprzęt kierownicy tj. klamki i rolgaz.
Odebrałem od tokarza obudowę kopniaka. Oryginalnie, kopniak uszczelniony był kwad-ringiem (kwadratowy o-ring). Uważam że to połączenie nie było szczelne i wyciekał tam olej. Powiększyłem o 1.5mm średnicę otworu pod uszczelniacz. Przeróbka niewidoczna a zarazem skuteczna.
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz