Naprawiana strona
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
niedziela, 19 października 2014
Zbiornik JAWA PERAK - kto pamięta?
Jakiś czas temu zadzwonił do mnie zrozpaczony klient szukający zbiornika do Jawy Perak. Zbiornik oddał do grawera który nie wiedzieć czemu wbił młotkiem logo do środka. ?!?!?! Powiedziałem że nie ma nic do stracenia, i spróbuję go naprawić. Jak rozpakowałem zbiornik z paczki to stwierdziłem że to najlepszy stan zbiornika pod względem korozji jaki widziałem. Chętnie bym go odkupił do jednego z moich Peraków. Coś tam poklepałem młotkiem, coś podpiłowałem iglakiem i coś tam wyszło, potem to pospawałem i odesłałem s powrotem. Dziś dostałem zdjęcia zwrotne pochromowanego zbiornika. Chętnych zapraszam do ocenienia przed i po. Niech ten zbiornik będzie potwierdzeniem że da się tak wyklepać powierzchnię, żeby można ją było idealnie pochromować. Zapraszam chętnych na warsztaty jak się to robi, jeden z moich najbliższych celów to wyklepanie aluminiowego zbiornika z arkusza blachy i wypolerowanie go na lustrzany połysk.. zobaczymy.... :)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz