środa, 4 września 2013

BMW R35 - zwany "osiołkiem"

Od pewnego czasu chodziło mi po głowie kupno ciężkiego niemieckiego motocykla. Nasiliło się to po kilku "okazyjnych" aukcjach na Allegro. Postanowiłem spieniężyć swoje niektóre sprzęty na rzecz BMW lub ZUNDAPPA. Wybór padł na BMW R35. Traktuję to jako "wprawkę" w zabytki spod marki BMW. Docelowo R12 lub nawet R75 "sahara".

BMW R 35 zwany "Osiołkiem" to stosunkowo prosty i łatwy w odbudowie motocykl. Jest jeszcze stosunkowo  dużo do kupienia dużo części czy to replik czy oryginalnych. 

Pojechałem po jeden motocykl  a wróciłem z materiałem z którego być może powstanie 2 motocykle.  Jeden egzemplarz jest "przedwojenny" i pochodzi z 38 roku., drugi jest powojenny - rocznik trudny do ustalenia ponieważ ktoś wyciął tylną część ramy gdzie znajdował się numer.
Oto co przywiozłem w bagażniku.












1 komentarz:

  1. Hej brałem od Ciebie parę replik do nsu lampy itd ale w czym rzecz posiadam dużo czesci do osła bo sam mam 2 sztuki juz odnowione... wiekszość czesci to oryginały mój mail zaczyna się od luk4... nie podam całosci bo nie potrzebuje maili od innych osób które podziwiaja twojego bloga napewno masz go w całosci bo przesyłałeś mi zdjecia replik ... z checią oddam je za jakies usługi typu szprychowanie itd lub jesli bedziesz chciał to sprzedam pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń