wtorek, 28 stycznia 2014

Zundapp KS601 EL coś na otarcie łez.

Chcąc zażegnać atmosferę grozy i przerażenia związanego z silnikiem, postanowiłem zrobić coś jakby na wzór przysłowiowego światełka w tunelu. Postanowiłem wyszkiełkować pokrywę cewki zapłoneowej i obudowę filtra powietrza. To tak żeby zobaczyć jak to będzie wygladało za jakiś czas.
Na zdjęciu filtra powietrza widać wyraźnie do jakiego poziomu zalegała woda. Dla lepszego porównania efektu przed i po szkiełkowaniu  założyłem wyszkiełkowane elementy na silnik.

Druga sprawa którą chciałem się pochwalić to to że zapadła decyzja co do koloru. Będzie czerwony DUNKELROT taki jak ten ze zdjęcia i z folderu reklamowego.













3 komentarze:

  1. Lżej się robi na sercu :D
    Ale ogromu pracy nie da się ogarnąć w pierwszej chwili...
    Szczerze, zazdroszczę.
    Nie mam takich możliwości warsztatowych ale roboty zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest dorobek moich ponad 20 lat "zmarnowanych" w garażu. Nikt od razu Krakowa czy Rzymu nie zbudował, trzeba wyznaczyć sobie cel i go realizować. Ja też najpierw zdobywałem doświadczenie, a teraz w miarę możliwości rozbudowuję warsztat, lubię być niezależny i samowystarczalny. Ale jeszcze ciągle nie mam wszystkiego co bym chciał .... ale mam CEL. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokrywa wygląda trochę jak kadłub łodzi podwodnej. :)
    Pozdrawiam
    Kamil.

    OdpowiedzUsuń