niedziela, 20 września 2020

BMW R51/3 przednie zawieszenie

 .


uważny obserwator zauważy różną grubość sprężyn.... tak być nie powinno.
Prawdopodobnie jedna jest od wersji solo a druga do jazdy z wózkiem bocznym.

przednie zawieszenie po rozebraniu.

tłumiki olejowe.... "dębowe"

"urobek" z rur zawieszenia

  
rura w kształcie banana


tuleja ślizgowa musiała być rozcięta żeby dała się zdemontować.

powierzchnia wewnętrzna po której ślizgała sie tulejka.

to samo w drugiej goleni. Widać wżery na 2-3 mm co dyskwalifikuje rurę do regeneracji


różne średnice rur i różne szerokości rowka sprężyny


golenie....

nowe sprężyny do wersji solo




wytarcie lagi dyskwalifikuje ją do regeneracji





nowe tekstolitowe tulejki, dodatkowy kanałek na o-ring ma zapobiec poceniu się lagi.

wymieniliśmy rury na nowe, końcówki zostały oryginalne.






nowe samosmarne tulejki ze spieków brązu.










 

3 komentarze:

  1. Miodzio robota. Z takiego stanu wyjściowego.... Piękna robota

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna praca podziwiam widać pełne zaangażowanie i pasje szacun
    ogromny szacun
    Pozdrawiam
    Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Uratowałeś Konrad ten przód. Mega robota. Pozdrawiam Hubert.

    OdpowiedzUsuń