.
uważny obserwator zauważy różną grubość sprężyn.... tak być nie powinno.
Prawdopodobnie jedna jest od wersji solo a druga do jazdy z wózkiem bocznym.
przednie zawieszenie po rozebraniu.
tłumiki olejowe.... "dębowe"
"urobek" z rur zawieszenia
rura w kształcie banana
tuleja ślizgowa musiała być rozcięta żeby dała się zdemontować.
powierzchnia wewnętrzna po której ślizgała sie tulejka.
to samo w drugiej goleni. Widać wżery na 2-3 mm co dyskwalifikuje rurę do regeneracji
różne średnice rur i różne szerokości rowka sprężyny
golenie....
nowe sprężyny do wersji solo
wytarcie lagi dyskwalifikuje ją do regeneracji
nowe tekstolitowe tulejki, dodatkowy kanałek na o-ring ma zapobiec poceniu się lagi.
wymieniliśmy rury na nowe, końcówki zostały oryginalne.
nowe samosmarne tulejki ze spieków brązu.
Miodzio robota. Z takiego stanu wyjściowego.... Piękna robota
OdpowiedzUsuńpiękna praca podziwiam widać pełne zaangażowanie i pasje szacun
OdpowiedzUsuńogromny szacun
Pozdrawiam
Łukasz
Uratowałeś Konrad ten przód. Mega robota. Pozdrawiam Hubert.
OdpowiedzUsuń