niedziela, 4 lipca 2021

Zundapp KS600 od zera do bohatera



























 

15 komentarzy:

  1. No ja za te pieniądze wolałbym ładny oryginalny np.francuzki motocykl a nie współczesna kopię bez historii;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od początku klient miał plan żeby to był motocykl użytkowy, który można bez żalu użytkować codziennie.
      Ale trochę racji masz, zależy kto czego szuka. Pozdr Konrad

      Usuń
  2. No tak masz rację, kto co lubi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i tak podziwiam chęci i zapał. Motocykl jest świetny! Ja chciałem kupić sobie nowe ale teraz ważniejszy był samochód i kupiłem https://www.uzywanejaknowe.pl/ford ogólnie oni mają świetne oferty na samochody jakby był kto zainteresowany kupnem czy sprzedażą to sprawdźcie na ich stronę. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite, szanuje za tak porządną robotę. Od wielu lat marzy mi się taki motor, ale niestety mam podobny problem jak mój poprzednik. Jednak auto to podstawa i nie wyobrażam sobie bez niego życia. W dodatku zainwestowałem w naprawdę korzystne ubezpieczenie OC i AC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog naprawdę jest bardzo ciekawy. Wrócę na pewno na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz bardzo dużo osób stara się o bardzo dobre odszkodowanie. Sam na przykład zdecydowałem ,że skorzystam z 514 455 736 .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zmiana, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo się dowiedziałem z tego blogu. Ta wiedza na pewno mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt końcowy robi wrażenie! Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawy ile osób wchodzi na ten blog. Ten blog jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat ja niedawno postanowiłam w końcu zrobić prawo jazdy. Było mi bardzo potrzebne do pracy bo jednak dojazd autobusami nie jest wygodny, ale na szczęście pozdawałam egzaminy za pierwszym razem także prawko już mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kumplowi powiem o tym rewelacyjnym blogu. Na ten blog po prostu warto wejść.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie dla mnie dobrym wyborem okazały się powłoki ceramiczne białystok. Dodatkowo też cała usługa wykonana została bardzo fachowo

    OdpowiedzUsuń