czwartek, 13 grudnia 2012

Mz Trophy - Instalacja elektryczna

W plątaninie kabli nigdy nie czułem się zbyt dobrze, niemniej jednak przyszedł czas żeby się z nią zmierzyć. Dla wygody pracy musiałem zdemontować część rzeczy które przeszkadzały mi w położeniu niwej instalacji elektrycznej. Dla pewności i niezawodności działania zdecydowałem się na nową, niemiecką instalację elektryczną dedykowaną do MZ ES 250/2. Na dzień dzisiejszy instalacja jest już podłączona. Jutro zamierzam kupić nowy 6Voltowy akumulator żelowy, spodziewam się także paczki z drobiazgami typu przerywacz kierunkowskazów, nowy kranik, żarówki, gumki i inne brakujące detale w sumie za ok 300zł.  Dzięki tym drobiazgom będę mógł ostatecznie przetestować poprawność działania instalacji elektrycznej. Zamontowałem także emblemat na tylnym błotniku, taki mały drobiazg a jakże cieszy oczy.










Oco tu chodzi???!!!




13 komentarzy:

  1. chodzi o to że jesteś tłuk

    OdpowiedzUsuń
  2. no popisałeś się bardzo inteligentną odpowiedzią.

    "Błogosławieni ci, którzy nie mając nic do powiedzenia nie usiłują tego udowodnić"

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa! Jak już ogarnę sprawę z wykańczaniem domu kupię sobie motor do odrestaurowania! :) Jakbyście potrzebowali tanią i dobrą elektrykę wpadajcie do sklepu online :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat na takich instalacjach elektrycznych nie znam się za bardzo i jedyne co mnie interesuje to, aby płacić jak najniższe rachunki. W takim wypadku jestem zdania, że oferta od dostawcy https://poprostuenergia.pl/ na tańszy prąd oraz gaz jest bardzo fair.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo inspirujący artykuł. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń