Proces kompleksowej renowacji koła przebiega na:
- zdjęciu ogumienia,
- pomiarze asymetrii obręczy względem piasty. (najczęściej w tylnych kołach) Nieuwzględnienie tego skutkować będzie tym, że motocykl zostawiać będzie 2 ślady.
- fotografowanie sposobu zaplecenia koła dla kół z nietypowym szprychowaniem
- rozszprychowanie koła
- wyjęcie łożysk z piasty
- umycie i odtłuszczenie elementów
- piaskowanie / szkiełkowanie piasty i obręczy
- czyszczenie szprych i ich cynkowanie lub zamówienie nowych często robionych pod nasze zamówienie.
- 3 warstwowe lakierowanie proszkowe elementów (podkład, kolor, lakier bezbarwny dla lepszego połysku)
- zakup i montaż nowych łożysk i uszczelniaczy
- szprychowanie koła
- centrowanie z zachowaniem asymetrii
- ręczne wykonanie szparunków na obręczach.
- montaż ogumienia
Poniżej kilka przykładów renowacji.
Koła EMW R-35;
Efekt końcowy - trudno uwierzyć że to te same koła
Pospolite koła do WSK
W wersji z malowanymi obręczami
Efekt po centrowaniu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz