wtorek, 19 marca 2013

KOEHLER ESCOFFIER CARTER CHAINE MAGNETO MOTO 350cc type LS4

Nigdy bym nie pomyślał że uda mi się kupić oryginalną pokrywę łańcucha napędzającego iskrownik. Niemożliwe? a jednak za 75Euro stałem się właścicielem oryginalnej pokrywki. W sumie to posiadam już 2 takie pokrywki z tym że pierwsza nie posiada żadnego loga. Jeszcze niedawno miałem zamiar wykonać model i odlać taką pokrywkę we własnym zakresie, a potem wygrawerować logo KOEHLER ESCOFFIER. Jednak później udało mi się kupić za 10Euro oryginalną pokrywkę bez napisu, a teraz mam oryginał - wystarczy tylko założyć i cieszyć się widokiem.
PS. Lista zakupów jest dłuższa, czekają we francji na wysyłkę; - kompletna lampa przednia, sprężyna trapezu, klaxon trevox, manetka wyprzedzenia zapłonu, oryginalna puszka oleju - KERVOLINE - zalecanego przez producenta, oraz wspomniana pokrywka łańcuszka iskrownika.



 
A tak będzie wyglądała zamontowana na motocyklu
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz