Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Muszę przyznać, że jestem zaskoczony dynamiką tego motocykla.... wydawało mi się, że taki dwusuw może się z godnością toczyć 60 km/h, i to by było na tyle, a jednak...
OdpowiedzUsuńMZ to za żelazną kurtyną to był szczyt nowoczesności i dynamiki....nic produkowanego na wschodzie nie dorównywało mu dynamiką i osiągami nawet jawa 350....pomimo że 2 cylindrowa....
UsuńMam Tropola oczekującego na renowację i cieszę się, że mogę podglądać wzorcowe roboty :)
OdpowiedzUsuńPytanie natomiast nasuwa mi się takie: czy nowe koła zębate przekładni sprzęgło/skrzynia wyeliminują charakterystyczne wycie podczas jazdy? macie jakieś doświadczenia w tej materii?
Zyga
Ja uważam "wycie" za zaletę tego motocykla....nie eliminował bym tego. Te "wycie" jest charakterystyczne dla wszystkich MZ. Pochodzi prawdopodobnie z przekładni z kołami skośnymi. Na żywo jest EXTRA...ś
UsuńOczywiście ten dźwięk to "kwinta i esencja" emzetek, natomiast zbyt głośny staje się nieznośny. Raz jedyny w życiu słyszałem aksamitnie pracującego tropola, z ledwo słyszalnym wyciem przekładni i mogę śmiało powiedzieć, że wolę jednak takiego "cichacza" niż charakterną emzetę :) W moim sprzęcie słychać przekładnię również przy wysokich prędkościach i wierci mi to nawet w uchu środkowym :)
OdpowiedzUsuńZyg.
http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_w750/gallery/galerie/Super-Veteran_2010_klasyki_znow_na_torze_w_Lublinie/MZ_Super-Veteran_2010_Lublin.jpg