piątek, 7 sierpnia 2015

Reklama MZ ES250/2 - Trophy

Jako że projekt MZ Trophy dobiega końca, postanowiłem pogrzebać w poszukiwaniu informacji na jej temat. Natknąłem się na ciekawą reklamę zachęcającą do zakupu właśnie MZ ES250/2
 Znalazłem także ciekawy odcinek Legend PRL'u poświęcony właśnie MZ. Widać jak na przestrzeni czasu zmienił się (wydoroślał) prowadzący Patryk Mikiciuk oraz jak zmieniła się formuła programu w porównaniu z dzisiejszymi Legendami 

W sumie następny filmik odbiega trochę od tematu, ale nie mogłem się powstrzymać żeby nie zamieścić. Giełda motocyklowa w roku 1987..... moją uwagę przykuły tuningowane Junaki, z lampą od malucha i "pełną" owiewką....widać też wąsatych panów z lodami w ortalionach.... Właściciele MZ zarzucali na głowy  nonszalancko kaski "BELLA" bez zapinania....właścieli Japonii  stać było na Nolan'a....moim zdaniem warto obejrzeć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz