sobota, 7 kwietnia 2018

Po piątkowym fajranicie....

zostałem w pracy dla przyjemności. W towarzystwie Listy przebojów programu 3 postanowiłem zrobić coś dla siebie. W sumie to chciałem tylko dopasować łożyska, a że robota paliła się w rękach to finalnie wyszło trochę więcej.....

teoretycznie łożysk się nie toczy....ale nie pierwszy raz mówię ze jak trzeba to się da.....


....dla potomności.... łożysko do główki kierownicy Zundapp  robi się z łożyska 51205
na dół pasuje praktycznie bez przeróbek roztczyć trzeba średnicę wewnętrzną dolnej bieżni 


i wsztstko zaczyna pasować


i wszystko zaczyna pasować.


górne wymaga stoczenia średnicy zewnętrznej o 3mm



miałem tylko dopasować łożyska, 
a ja i przód założyłem i blacharkę spasowałem .....


i pomału zaczyna nabierać wyglądu motocykla,

CDN...


3 komentarze:

  1. napisz lepiej co z moją głowicą??

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jej jeszcze nie dostałem. Czym ją wysłaliście.

    OdpowiedzUsuń
  3. UPSem zdaje się,ale spoko,chociaż miała być na drugi dzień u Ciebie.jutro sprawdzę jak będę w firmie numer nadania i będzie wiadomo.w sumie to 2 głowice Arek spakował,żebyś wiedział jak powinno wyglądać.

    OdpowiedzUsuń