mało profesjonalna naprawa wgniecenia
jedno zaspawane a druga została zaszpachlowana
profesjonalnie naprawione mocowanie gum na kolana
i cała masa mniejszych wgniotek
nadlewy z mosiądzu z którymi nie wiedziałem za bardzo co zrobić i przeszlifowany na wylot narożnik z logo NSU
mocowanie nakolannika
technik naprawy było kilka włącznie z lutowaniem nakładki na krawędzi zbiornika
na zdjęciu nie wygląda spód najgorzej, ale ktoś nałożył kawał blachy na spód i tak to po całości obspawał.
musiałem oddtworzyć skorodowaną krawędź garbu zbiornika wstępnie zapunktowane migomatem
i już pospawane. Dorobiłem też nową wnękę na sygnał dźwiękowy
widok z drugiej strony
jedna z pierwszych przymiarek złożenia w całość
widok odciętej łaty dna. trzeba to będzie oddtworzyć
jeszcze tylko wyciąć i gotowe
widok nowego dna z wyciętą wnęką i wywiniętym rantem do spawania, tak jak było w oryginale
zbliżenie na spaw po opiłowaniu i wywinięty rant
przymiarka do spawania
przymiarka do spawania
wytrasowane mocowanie nakolannika
i wygląda jak oryginał
kontrola szczelności, przed spawaniem było szczelne po spawaniu nie bardzo....życie...
na koniec wyszła nieszczelność na krawędzi logo. tak ją zaspawywałem że wciągnęło do środka logo....musiałem ratować się zalaniem mosiądzem.
opiłowanie tego miejsca zajęło mi kilka godzin
boki zbiornika przygotowane pod chrom
boki zbiornika przygotowane pod chrom,
wyszedł całkiem niezły zbiornik.....
zająłem się najgrubszymi rzeczami, tutaj zbiornik rozcięty, wyklepane boki pod chrom i kontrolnie opiłowane
zacykałem kilka wżerów na zewnątrz i całą masę w środku
musiałem oddtworzyć skorodowaną krawędź garbu zbiornika wstępnie zapunktowane migomatem
i już pospawane. Dorobiłem też nową wnękę na sygnał dźwiękowy
i przyspawałem do nowej krawędzi
widok z drugiej strony
jedna z pierwszych przymiarek złożenia w całość
widok odciętej łaty dna. trzeba to będzie oddtworzyć
dno już dorobione i pospawane, trwa trasowanie wnęki na klakson
jeszcze tylko wyciąć i gotowe
widok nowego dna z wyciętą wnęką i wywiniętym rantem do spawania, tak jak było w oryginale
zbliżenie na spaw po opiłowaniu i wywinięty rant
przymiarka do spawania
przymiarka do spawania
wytrasowane mocowanie nakolannika
kontrola szczelności, przed spawaniem było szczelne po spawaniu nie bardzo....życie...
na koniec wyszła nieszczelność na krawędzi logo. tak ją zaspawywałem że wciągnęło do środka logo....musiałem ratować się zalaniem mosiądzem.
opiłowanie tego miejsca zajęło mi kilka godzin
boki zbiornika przygotowane pod chrom
boki zbiornika przygotowane pod chrom,
wyszedł całkiem niezły zbiornik.....
Ja na miejscu właściciela poszukałbym zbiornika w lepszym stanie. NSU to nie TIZ czy inne cudo. Na Veterama jest ich troche. Naklad pracy na naprawę, chrom i malowanie ogromny.
OdpowiedzUsuń