Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
czwartek, 9 lutego 2012
Klucz do szprych
Zima trochę zmieniła moją zaplanowaną kolejność prac nad MZ. Prace nad tłumikiem i blachami odłożyłem aż mróz trochę zelżeje. Przy okazji zamawiania części do silnika zamówiłem też szprychy. Czekając na paczkę postanowiłem zabrać się za rozbiórke kół. Aby móc to zrobić muszę mieć klucz do szprych. W ręce wpadła mi bieżnia z łożyska i z niej to powstał jakże użyteczny a za razem dobrze pasujący do ręki klucz. Chwaląc się powiem że ma twardość 67HRc!!!! (mówiąc po ludzku MEGA zaje....ście twarde) i przy takiej twardości był frezowany. Obróbkę tak twardych materiałów zawdzięczać możemy dzięki narzędziom z węglików spiekanych,
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz