niedziela, 20 maja 2012

ИЖ-12 - IŻ12 lub Izh12

Nigdy nie byłem zwolennikiem sowieckiej motoryzacji i miałem do niej stosunek co najmniej obojętny. Iż kojażył mi się z modelami 49 56 i Planeta. Było to do czasu gdy oczom mym nie pojawił się ИЖ-12 czyli mówiąc po naszemu iż12. Znawcy tematu wiedzą co to jest za maszyna. Co w niej jest wyjątkowego? Może to że wyprodukowano jej tylko 49 sztuk - słownie CZTERDZIEŚCI DZIEWIĘĆ!!! sztuk. Może to że jest poszukiwana w całej europie a może i świecie. Może to że jej cena to 25 000 EURO !!!!. Jedną z tych 49 maszyn mogłem podziwiać dotykać poczuć. Nieskromnie powiem że dostałem propozycję remontu jej silnika. "Ruskiego motoru za 25000EURO!!!". Zdawać by się mogło że prestiżem jest renowacja BMW r75 którego dzisiaj jeździ więcej sztuk niż po zakończeniu produkcji. Dla mnie taka propozycja to zaszczyt a zarazem onieśmielenie. Dla pokazania ten motocykl wygladał zamieszczam zdjęcia.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz