niedziela, 13 maja 2012

Moto Weteran Bazar Łódź

Słyszałem, czytałem, ale nigdy dotąd nie byłem. Wczoraj korzystając z nadarzającej się okazji zasmakowałem klimatu weterańskiego  klimatu bazaru.
Przywiozłem kilka "łupów" do następnego projektu który noszę od jakiegoś czasu w głowie, tym samym kupując te części przeszedłem jak to się mówi "od słów (myśli i planów) do czynów". Narazie nie zdradzam co mi chodzi po głowie, jakie są następne plany. Powiem tylko że poniższe zdjęcia nie oddają nawet w 20% wyglądu i klimatu jaki tworzą części do motocykla z przełomu lat 20 i 30. Na zdjęciach nie widać rozmiarów ale proszą przyjąć że kierownica ma długość 100cm!!! a guma ma długość 20cm! To na mnie robi wrażenie. Nie mam zdjęć ale w bagażniku mam jeszcze 3 koła fartuchowe z lat 20. Podwójna manetka  z prawej strony kierownicy to przyspieszenie zapłonu i manetka "gazu". Wtedy nie stosowano "rolgazu".









2 komentarze:

  1. ja tez mialem bys na tym motoweteranie w tym roku z kolegami z osrodka mielismy ze takpowiem wycieczke...nie ma to jak weteran bazar na starcie :D

    OdpowiedzUsuń