Słyszałem, czytałem, ale nigdy dotąd nie byłem. Wczoraj korzystając z nadarzającej się okazji zasmakowałem klimatu weterańskiego klimatu bazaru.
Przywiozłem kilka "łupów" do następnego projektu który noszę od jakiegoś czasu w głowie, tym samym kupując te części przeszedłem jak to się mówi "od słów (myśli i planów) do czynów". Narazie nie zdradzam co mi chodzi po głowie, jakie są następne plany. Powiem tylko że poniższe zdjęcia nie oddają nawet w 20% wyglądu i klimatu jaki tworzą części do motocykla z przełomu lat 20 i 30. Na zdjęciach nie widać rozmiarów ale proszą przyjąć że kierownica ma długość 100cm!!! a guma ma długość 20cm! To na mnie robi wrażenie. Nie mam zdjęć ale w bagażniku mam jeszcze 3 koła fartuchowe z lat 20. Podwójna manetka z prawej strony kierownicy to przyspieszenie zapłonu i manetka "gazu". Wtedy nie stosowano "rolgazu".
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
ja tez mialem bys na tym motoweteranie w tym roku z kolegami z osrodka mielismy ze takpowiem wycieczke...nie ma to jak weteran bazar na starcie :D
OdpowiedzUsuńPodoba mi się bardzo
OdpowiedzUsuń