niedziela, 24 lutego 2013

Koehler-Escoffier hamulce i sprzęgło

Każda renowacja poszerza horyzonty. Tak było i tym razem. Jak naprawić stare okładziny hamulcowe/sprzęgłowe. Można samemu szukać materiału na okładziny/kleju , potem to toczyć/frezować itd. Ja poszedłem na "łatwiznę" zleciłem tę pracę profesjonalistom.
 I tak wczoraj z niecierpliwością odebrałem od kuriera paczkę.
Przesyłka ze zregenerowanymi okładzinami hamulcowymi i tarczami sprzęgłowymi przyszła z firmy MAKLAND (http://www.makland.com.pl/). Wszystko wygląda bardzo dobrze, śmiem twierdzić że nawet lepiej niż oryginał. To wszystko za sprawą nowoczesnych materiałów na okładziny.  Patrząc na rozmiary  oryginalnych okładzin hamulcowych można by je nazwać raczej "spowalniaczami" niż hamulcami. Tym bardziej warto poprawić 78-letni oryginał stosując nowoczesne materiały cierne.
Koszt regeneracji jednej okładziny hamulcowej 15zł/netto, tarczy sprzęgłowej - 30zł/netto. Całkowity koszt z wysyłką 150zł.
Przed


Po regenaracji
 
 Widać jak idealnie przylegają nowe okładziny do szczęk hamulcowych - profesjonalna robota







Zostało jeszcze to wszystko polakierować i można zakładać i cieszyć się z efektów

Tarcze sprzęgłowe





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz