niedziela, 19 maja 2013

Koehler - Escoffier - rozczarowanie

Tak jak pisałem wcześniej nie wszystkie części pasowały do motocykla. Żadna z 2 pokryw łańcucha iskrownika  nie pasowała do mojej podstawy - obie były dłuższe około 1 cm niż moja. Pomysły na ten problem mam 3.
1) Skrócić o 1 cm pokrywę bez napisu. (wyciąć 1cm ze środka pokrywy i pospawać)
2) Wydłużyć moją podstawę o 1cm i zostawić oryginalną pokrywę z napisem.
3) kupić podstawę od tego samego sprzedawcy od którego kupiłem pokrywkę z napisem.

Dwa ostatnie rozwiązania wiążą się ze zmianą położenia iskrownika. Nie wiem czy taka przeróbka będzie możliwa ponieważ blisko jest gaźnik i mogą ze sobą kolidować, na razie zostawiłem ten temat na później. Nie ukrywam że najbardziej chciałbym zostawić pokrywę z napisem KOEHLER ESCOFFIER

Następną częścią która kompletnie nie pasuje to sprężyna trapezu. Jest 1,5 raza większa od jakiegoś motocykla pojemności 500-600cm3. Pomimo że na zdjęciach na aukcji wyglądałą kształtem identycznie niestety nie pasuje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz