sobota, 26 kwietnia 2014

Hydrozagadka - nieplanowany zakup.

To była akcja w moim stylu. Kiepskie zdjęcia, niekompletny stan, DUŻE braki (na pozór). Większość osób przeszła obok tej aukcji obojętnie. I dobrze - bo to była aukcja dla mnie.
Nie miałem w planach w najbliższym czasie zakupów jakiegoś motocykla. Jednak "dziewiczy" stan motocykla i dość atrakcyjna cena skłoniły mnie do zakupu tego "złomu".
Moja wyobraźnia podpowiedziała mi że to może być kiedyś motocykl.
Kiedyś - bo w najbliższych planach jest skończenie "osiołka" i "francuza" - stosunkowo niedużo już im zostało

W motocyklu tak naprawdę brakuje tylko bagażnika i kół, które ktoś zapewne ktoś  wymontował do wózka na mleko. Jesli je założymy to motocykl nabierze zupełnie innego wyglądu. Motor posiada bardzo dużo  praktycznie wszystkie drobiazgi trudne do zdobycia: prądnica, licznik, stacyjka, blachy łańcucha, osprzęt kierownicy itp. To są części których zakup znacząco  podnosi cenę końcową motoru.
Po wyglądzie śrub od pokrywy widać że nikt ich nie odkręcał, a jeśli nawet to miał dobry śrubokręt i ich nie uszkodził. Świadczy to o kompletności i o tym że żaden kowal tam nie zaglądał. - zupełnie inaczej niż w przypadku BMW r35, gdzie nie było części która byłaby sprawna.
Pozatem od zawsze podobały mi sie podnóżki tego motocykla - półokrągłę z logiem. Nawet kiedyś sobie kupiłem jeden komplet  nowych gum podnóżków - czyżby intuicja? A może przeznaczenie lub podświadomość. Kto odgadnie  co to za marka i model?

 Na podstawie tych zdjęć podjąłem decyzję o zakupie
   Na podstawie tych zdjęć podjąłem decyzję o zakupie
 Na  chwilę przed załadunkiem 
 Na chwilę przed załadunkiem
 Niezły rarytas, oryginalny Veigel
 Dźwignia hamulca, z lewej strony, naciskana piętą!!!
 Oryginalny przełącznik BOSCH LSH 16
 Oryginalna manetka (chyba Gretzin)
 Oryginalny korek paliwa, a pod nim "oczom mym ukazało się..."
 ...sitko paliwa, jakiego NIGDY wcześniej nigdzie nie widziałem. Ani w katalogu ani w rzeczywistości.
 ...sitko z miarką ilości litrów paliwa w zbiorniku, Na występach są wytłoczone liczby, ta liczba która jest nad lustrem paliwa świadczy o jego ilości litrów paliwa w zbiorniku. GENIALNE !!!
 Podpowiedź do zagadki - zachowało się oryginalne logo i szparunki
 A to już w warsztacie z naprędce włożoną lampą i licznikiem
 Widok z lewego przodu..
 ...prawego 
 i lewego boku.
 A tak może kiedyś wyglądać.
 chociaż najbardziej podoba mi się w takim malowaniu  - wersja dla straży pożarnej.
Oryginalna guma podnóżka - finezja kształtu i logo to coś co mnie urzekło.

.

1 komentarz: