niedziela, 1 czerwca 2014

Motors CrEaToR - aktualności

W ostatnim czasie mało się działo na blogu, ale w warsztacie coś tam robiłem, mniej lub bardziej creatywnego.
Odebrałem z malowania pokrywy kół i osłonę filtra do BMW R69.



Przed naprawą 

Po prostowaniu 
Po malowaniu


Wyszkiełkowałem gaźniki AMAL'a do Junaka M07
jeden przed drugi po szkiełkowaniu



Dużymi krokami wraca na warsztat projekt Zundapp 601 Elastik.

Dorobiłem klucz do odkręcenia nakrętki wałka atakującego. 



Rozebrałem ostatnie nierozebrane części: wałek atakujący i wałek napędowy - krzyżak


 zostawienie łożyska w takim stanie - murowane problemy szybciej niż możnaby się spodziewać.
 lekki nalot korozji na zębach wałka atakującego usunę przez szkiełkowanie.
 wałek napędowy - widać że wymaga co najmniej wymiany krzyżaka
 otwór - w którym normalnie jest kalamitka
 przegub wałka - tuż po szkiełkowaniu



szkiełkowania wymagały niektóre powierzchnie dyfra - co też ochoczo uczyniłem 

Zdjęcia rozebranego krzyżaka zamieszczę niebawem w następnym artykule. Prawdopodobnie on jako pierwszy trafi na półkę w oczekiwaniu na finalny montaż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz