czwartek, 31 lipca 2014

Takie tam...

Wczoraj odebrałem paczkę z wychromowanymi elementami do Zundappa. Słowami nie da się opisać jakości, to trzeba zobaczyć.
 nieskazitelna jakość...
w połączeniu z pomalowanym elementem. 

Mając ramkę  złożyłem w całość element optyczny do Zundappa. Zdjęcia nie oddają wyglądu ....wygląda "kozacko", a to tylko sam element optyczny, w połączeniu w czerwienią lampy i nowymi kontrolkami....a no i nową ramką od licznika - malinka...już się nie mogę doczekać jak to bedzie w całości....


W paczce dostałem również lampę Bosch'a,
którą mam przerobić.... na coś takiego....proszę zwrócić uwagę na cenę za jaką się sprzedała....kosmos...



Nie mogąc się powstrzymać, zacząlem coś działać w  tym kierunku. Zrobiłem pierścienie w których osadzę zegary.
i kartonowy model jak wszystko bedzie wygladać. 
Zmierzyłem szerokość lampy w miejscu mocowań - 185mm, i szerokość samych zegarów - 170mm. Wychodzi tylko po 5mm wokół ramek - ciasno....
ale skoro ktoś to dał radę upchnąć, to i mi musi się udać. ....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz