czwartek, 21 sierpnia 2014

BMW R69S - nakrętki łożysk.

Dziś krótko.
Dokończyłem koła do BMW R69S. Wycentrowałem, dopasowałem "kołpaki", jedyne co mi nie pozwalało zapakować i wysłać kół do klienta to nakrętki łożysk.  Ktoś próbując je odkręcić pokaleczył otwory na klucz. Bardzo mnie to jakoś kłuło w oczy. Miałem w głowie kilka sposobów na naprawę, zaspawać i wywiercić jeszcze raz, ale trudno jest rozstawić równo otwory bez użycia frezarki. Postanowiłem trochę powiększyć istniejące otwory i nagwintować je. Gwinty posłużą do wkręcenia śrub i przełożenia pomiędzy nie pręta za pomocą którego odkręcimy lub zakręcimy nakrętkę. Nie mysimy używać specjalnego klucza.
Teraz wystarczy ocynkować nakrętki i gotowe
 Tak było 
A tak jest po naprawie. niemalże nie ma śladu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz