wtorek, 4 marca 2014

Zundapp KS601 - cięgna BOWDEN'a...

....potocznie zwane "linkami". Bowden to człowiek którego uważą się za ojca tego wynalazku jakim jest linka.
Trudno szukać w sklepie nowego kompletu linek do motocykla który wyprodukowano przed blisko 60 laty w ilości 200szt. i to tylko na rynek USA. Dlatego wybrałem oddtworzenie kompletu linek na podstawie zachowanych oryginałów. Zdemontowałem pozostałości linek z motocykla, wysłałem do firmy produkującej linki, już po 2 dniach otrzymałem paczkę z nowym kompletem gotowym do założenia. Dzięki temu że poprosiłem o przełozenie charakterystycznych oryginalnych końcówek czy nakrętki sygnowanej VDO linki są nie do odróżnienia od oryginałów. Koszt  dorobienia jednej linki to ok 50zł.

 Oryginał VDO?  :)
 A tu drugi koniec VDO :)
 linka hamulca - TYŁ
 A tu drugi koniec TYŁ tyłu z "motylkiem" do regulacji :)
 linka sprzęgła

 oryginalna końcówka na nowej lince jest lepszej jakości niż jakość zdjęcia

 Oryginał był postrzępiony
 oryginał  i dorobiony wzorzec
 Oryginalna sprężyna była w 3 kawałkach 
 w takim stanie były wzorce, ale udało się.
OLD & NEW czekają na montaż w motocyklu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz