czwartek, 6 marca 2014

Zundapp KS601el - obwódka siedzenia....

....czasami przez niektórych zwana lamówką to kluczowy element którego brakowało w naszym siedzeniu. Długo zastanawiałem się coby tu dopasować w zamian za zagubioną listewkę, niestety nic "nie podeszło". Udało się z niemieckiego sklepu internetowego przytargać lamówkę do BMW R69. W pierwszym momencie uznałem że nowa lamówka to nieporozumienie, jednak po bliższym przyjrzeniu się kształtowi siedzenia i kształtowi lamówki zacząłem wierzyć że coś z tego bedzie. Trzeba teraz tylko znaleźć sposób jak ukształtować profil by pasował do kształtu siedzenia. Jak trudno wygina się profil doceni tylko ten kto to kiedyś próbował to robić. Delikatnie udało się rozprostować istniejące zagięcia, potem mozolne doginanie i pasowanie, i tak aż do momentu kiedy wszystko do siebie zaczęło idealnie pasować, Generalnie jestem zadowolony z efektu, drobne poprawki kosmetyczne bedą zrobione przy montażu "na wyjściowo". Przy okazji wysłałem zapytania ofertowe do firm produkujących sprężyny.
 Dolna listewka to stan wyjściowy, górna ma już potrzebny kształt

 Tak udało się wygiąć listwe  

 Tak udało się dopasować listwę - elementy mocujące dociągną ją do idealnego kształtu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz