poniedziałek, 3 marca 2014

ZUNDAPP KS601 - próbki kolorów

Oryginalnie Zundapp był w kolorze czarnym. Jednak czarny wg mojej i kilku innych opinii był "smętny" i nijaki. Za wzór do odbudowy posłużył motocykl niemieckiego kolekcjonera Klausa ze strony WWW.POSSI.DE. Jednak zdjęcia tam zamieszczone są tak mocno wyretuszowane, że pomimo znanego koloru RAL jaki był używany w oryginale to ja mam poważne wątpliwości czy motocykl nie został polakierowany metalikiem. Pomyślałem żaden próbnik kolorów nie odzwierciedla koloru w rzeczywistości dlatego nie ma co gdybać trzeba zobaczyć jak kolor wyglada na żywo. Zamówiłem wykonanie 4 próbki kolorów od RAL 3001 do 3004. Najpierw obejrzał je "inwestor", dziś dostałem je ja i czem prędzej dzielę się nimi z czytelnikami. Zdjęcia nie oddają w pełni wrażeń, ale myślę że można co nieco na ich podstawie ocenić. Jak ktoś ma chęć zapraszam do komentowania który kolor najlepiej pasuje, numery na próbkach to numery kolejnych numerów RAL300....1-2-3-4

Wzór do odbudowy.



Folder reklamowy
A tu próbki 



6 komentarzy:

  1. ....dlatego nie ma jak zobaczyć rzeczywisty kolor na wzorniku, - mniejsze rozczarowanie po pomalowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również głosuje na nr 2.
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem za nr 2. radar

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to "3" jest ok ze wzornika, nr. 2 -wygląda jak straż pożarna :)
    pzdr -hubi

    OdpowiedzUsuń