piątek, 7 listopada 2014

BMW R69S przygotowania.

Tym razem na wokandzie BMWR69S - sportowy następca R68. Dostałem go w kartonach razem z R68. Zaczęty i z jakichś powodów nieskończony trafił w moje ręce. Zabrałem się za niego ponieważ potrzebuję miejsca na półkach pod kolejne projekty. Pisząc to, "projekty" powinny być w połowie drogi z ojczyzny LEGO. Dostałem informację zwrotną, że dziś o godz. 15 wyjechały, by jutro wieczorem zająć miejsce w moim warsztacie. Nie zdradzę co to będzie, jedynie powiem że spod biało-niebieskiego znaku.....
R69s - postanowiłem zacząć od napędu, czyli silnika, skrzyni i dyfra. Dokładnie zweryfikowałem korpusy pod względem ewentualnych pęknięć czy innych uszkodzeń, po czym trafiły do myjki. Przeleżały 24h w myjce by rozpuścić brudy i osady. Jutro, tzn dzisiaj mam w planach wyszkiełkować je.

prawie jak silnik...












po podgrzaniu obudowy łożyska same wypadły z dyfra. Być może będą jeszcze potrzebne....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz