czwartek, 5 marca 2015

Zundapp KS601EL - Tabliczka zaczęła tabliczka skończyła....

Jak Alfa i Omega - tak jest zawsze początek i koniec....W przypadku Zundappa KS601 składanie zacząłem od tabliczki znamionowej a skończyłem na tabliczce firmowej MC... Dosłownie. Tabliczka MC to ostatni element który był na naszej check liście do zrobienia....WRESZCIE.....
Chociaż parokrotnie byłem na krawędzi to udało się....z efektu jestem zadowolony, myślę że właścilel też będzie....I chociaż nie myślałem że to powiem to motocykl obarczony jest jakąś klątwą... Jak całą zimę nie było śniegu tak na sam koniec napadał....Właśnie wtedy kiedy z  ostawiłem sobie kilka dni na objeżdżenie sprzęta, w niedzielę zatankowałem zbiornik paliwa do pełna.....a tu deszcz zmusił mnie do zjechania do warszatatu....i tak do dzisiaj kiedy rano spadł śnieg...... no żesz k...wa. Prognozy zapowiadają zimę do końca tygodnia, czyli do momentu kiedy mam oddać motocykl....Chociaż rozsądek podpowiada mi żeby wyjazd odciągnąć o kilka dni i objeździć sprzęt to szczerze chciałbym się już tego motoru wyzbyć....ta chwila to będzie przysłowiowe katarzis... oczyszczenie garażu pod względem miejsca i mojej głowy z zundappowych problemów....
Tabliczka zaczęła 

tabliczka skończyła....

zajęła miejsce na tylnym błotniku

"na krawędzi"....

po 13 miesiącach z ulgą wypowiadam to szerokiej drogi - GOTOWY.

5 komentarzy:

  1. Mam mieszane uczucia czy ta tabliczka jest potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cele tabliczki są dwojakie: reklama dla MC po pierwsze, a po drugie - uważam, że z czasem, i to dość krótkim, ta tabliczka będzie dodawać do wartości motocykla więcej, niż jakikolwiek inny element.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewentualnie mogła by być mniejsza :D
    Cieszę się że ten motocykl trafił do Ciebie Konradzie. Mogło być różnie z nim a byłoby szkoda taką maszynę zbabrać.
    Gratuluję zacięcia, wiedzy, umiejętności i zaplecza warsztatowego. Może kiedyś i ja tak daleko zajdę?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. renowacja nr...?
    Trochę brak mi numeru. Taki niedosyt.
    Aczkolwiek robota i maszyna - poza konkurencją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Renowacja nr3, bo za nr 1 jest dopłata...żart....
    ale poniewaz jest to pierwsza tabliczka dlatego będzie nr1. Można dywagować mała, duża, ładna, brzydka, można polemizować gorzej wymyślić zaprojektować...itd... wielkość jest taka sama jak wizytówka, a że po części jest to wizytówka dlatego taki rozmiar.
    Ekspozycja jest w takim miejscu ponieważ to mi najlepiej pasowało....to, albo wnętrze puszki narządziowej.
    Jakość.
    Jakość wydaje mi się normalna, robię tak jak mi się wydaje że powinno być zrobione...to że inni tak nie robią to nie świadczy o tym że ja jestem dobry, tylko o tym że oni są słabi...
    robię jak umiem najlepiej, a i tak co chwila jakiś psikus..... nie wiem jak to jest u innych....może ja nie powinienem robić tego co robię....ale nie poddaję się jak mówi pewna mała dziewczynka z Krakowa...

    OdpowiedzUsuń