to be continued....
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
Cześć. Całkiem fajna robota ale rama do R12 to jest dość skomplikowany temat. Na moje oko za bardzo ją wyprostowałeś. Po pierwsze przednie"sanki" ramu patrząc od przodu muszą być symetrycznie odgięte dołem w lewo. Silnik oryginalnie był dystansowany tulejkami z obu stron ramy tak aby rama nie wycierała w bloku wgłębień. Musisz wsadzić silnik i skrzynię biegów i sprawdzić czy wałek napędowy jest idealnie w osi zabieraka na skrzyni (jeżeli tego nie będzie to będziesz miał problem z zabierakiem. Będzie się wysuwał z kiplunga gumowego i szybko znikną frezy na zabieraku.Tył musi być precyzyjnie dogięty aby wszystko było w osi( pamiętaj o odsunięciu silnika od ramy. Aby nie było za prosto to musisz sprawdzić czy kiplung będzie miał gdzie się obracać w błotniku a oska koła lekko będzie wchodzić w gwint w dyfrze. Patrząc od góry mocowania bagażniką mają być "kopnięte w lewą stronę. Była kiedyś super stronka o BMW R12 ale chyba nie zapłacono chostingu i już jej nie ma, gdzie była rozrysowana rama i pokazane było jak ma być krzywa aby była prosta( strona ta nazywała się historbmwr12...).
OdpowiedzUsuńPowodzenia w walce(nie jest łatwa).
Pozdrawiam Andrzej Awramiuk