Z motocyklem BMW R12 otrzymaliśmy także oryginalny kranik, dość mocno zmęczny
Najbardziej nadgryziony zębem czasu był odstojnik paliwa
dno powinno być płaskie, ale ktoś tak dokręcał śrubę że zostawiła ona ślad na korpusie
oprócz tego był zdeformowany i popękany....nie nadający się do dalszej eksploatacji
regenerację zaczęliśmy od szkiełkowania
poza odstojnikiem kranik ma bardzo ładne gwinty
Chciałem iść na łatwiznę i dokupić taki odstojnik od producenta replik....ale powiedział że nie sprzedaje osobno.......
więc postanowiłem zrobić go sam.
Operacja 10. planowanie czoła
Operacja 20 wykonanie nakiełka.
Operacja 30 zabielenie średnicy zewnętrznej
Operacja 40 Wykonanie moletki "radełkowanie"
Operacja 50 Wiercenie fi8
Operacja 60 Powiercanie na fi12
Operacja 70 Powiercanie na fi25
Operacja 80 wytaczanie wnętrza
Operacja 90 Cięcie.
80% materiału poszło w wióry
Przemocować - obrócić.
Operacja 100 Planować czoło
Przymiarka śruby mocującej
Przymiarka do korpusu
Ponieważ fabryczny kranik nie miał żadnych uszczelnień, postanowiliśmy zalutować odstojnik i śrubę mocującą.
Filterek paliwa z wymienioną siatką filtrującą i nowy odstojnik
Nowa blaszka opisującą położenie pokrętła
koła uzbroiliśmy w nowe fartuchy
i nowe opony KENDA
4.0x19
super.lubię tu zaglądać.dobra robota Konrad.pozdrawiam.Stachu.
OdpowiedzUsuń