polerowanie wałka rozrządu
zaczynamy montaż
podgrzewany blok
wałek rozrządu, obsada, i koło napędu iskrownika na swoim miejscu
tak to wygląda....
łańcuszek SKF
zabezpieczenia zawleczką jak w 1940 roku
wał korbowy i wałek rozrządu spięte łańcuchem....
to już było, ale postanowiłem jeszcze raz...tematycznie ułożyć.
przeróbka odrzutnika i uszczelnienia filcowego na współczesny simmering
po odrzutniku nie widać śladu
kanałek pod wpust - idealny
czernione koło i szlifowana powierzchnia zawsze ładnie wyglądają
a tu oryginalna obsada łożyska i współczesny uszczelniacz.
Silnik z założenia ciekł olej, Świadczy o tym zagłębienie i otwór spustu oleju.
Pomimo tego motocykle BMW uważa się że są pierwszymi motocyklami którymi można było jeździć w czystym ubraniu....
puzle 3D pomału składają się na obraz silnika R12
jedna z głowic miała 7 z 8 szpilek z gwintem M9x1 przerobionym na M8
Ktoś przerobił szpilki bez wykręcania ich z głowicy...
nie dziwię się, ponieważ bezinwazyjnymi metodami nie szło ich wykręcić.
spawanie nakrętek i grzanie głowicy przyniosło efekt...
7 z 8szt. uszkodzonych szpilek udało się wykręcić.
koszt zakupu jednej szpilki 15zł + 15 zł nakrętka ....x 8 szt....łatwe do policzenia...
jeden z 5 ładnych gwintów
ale dwa były wcześniej przez kogoś męczone
ledwo widać zarys gwintu
felerne gwinty zostały usunięte ....
i naprawione wkładkami Heli Coil
na koniec wszystko przekalibrowane gwintownikiem
nowe szpilki
wkręcone na głębokość orginalnych
i tak to wygląda....
nie mogłem się powstrzymać....podoba mi się....
błotniki w miejscach wzmocnień otrzymały pastę zabezpieczająca przed dostępem wody....
i całe wnętrza zostały pokryte "barankiem" czyli warstwą bitumiczną.
woda nie ma szans
gdyby fabrycznie były tak robione, to dziś nie potrzeba byłoby replik.....
....CDN...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz