czwartek, 10 października 2013

BMW archive group.

Dear Mr Bagnowski,

Thank you for your email.
The BMW R 35 frame number 307XXX was built on Ocotber 17th, 1938 and delivered
on October 18th, 1938 to the Heereszeugamt Kassel (German Army).
We hope this information is helpful for you.
Yours sincerely,

Christina Hartung
BMW Group Archiv

WAY Group
Alfred-Arndt-Str. 2
80807 München
Internet: www.waygroup.de


Chcąc poznać dokładne losy mojego BMW wysłałem maila do archiwum firmy BMW. Odpowiedź jaką otrzymałem mówi że motocykl został wyprodukowany 17 października 1938 roku. Następnego dnia czyli 18 października został przydzielony do jednostki wojskowej  Heereszeugamt Kassel w Niemieckiej armii.
W  związku z tym motocykl był w wersji militarnej, stad metalowa osłona miski olejowej i cylinder sygnowany OZ74  mówiący o minimalnej liczbie oktanowej paliwa. Najprawdopodobniej pomalowany był w kolorze RAL 7016 (Antracytowy szary) gdyż w takim kolorze malowano pojazdy militarne w latach 1935 - 1939. Wiadomość taka spowodowała zamieszanie w mojej głowie, ponieważ cały czas nastawiałem się na odbudowanie motocykla w wersji cywilnej. Wszystkie części które kompletowałem są chromowane. Mam dylemat. Na szczęście zanim przyjdzie do malowania jest jeszcze trochę czasu na zastanowienie.

Prawdopodobnie wyglądał tak.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz